úterý 17. října 2017

Tabook 2017 po osmé - nádherné pop up Océano


Na tuhle úžasnou pop up knihu Océano z nakladatelství Hélium Éditions budete potřebovat obě ruce (nebo modrou pastelku, jako já). Nečte se, jako jiné knihy, položená na stole nebo v posteli. Tuhle knihu je nutné postavit do pozoru, náležitě prezentovat, předvést ji, jako na výstavě. Zaslouží si to. Je to kniha určená pro sdílení s publikem - obracíte list za listem a malé publikum jásá.


Je to další nakouknutí pod hladinu. Tentokrát ve 3D, speciální brejle však nejsou potřeba.

Těch několik dvoustran člověku vystačí na dlouho, nedá vám to a listujete pořád tam a zpátky. Nejvíc mě baví bouřka, a pak taky korálový útes. A pak taky ti tuleni a velryby!

V angličtině se dá koupit Under the Ocean na Bookdepository - zde.

Název: Océano
Autoři:
Anouck Boisrobert a Louis Rigaud
Rok vydání: 2013
Vydavatel: Hélium Éditions (Francie) 
ISBN: 978-233-0016-043













4 komentáře:

  1. Krásná pop up kniha! A ve francouzštině, tak to klobouk dolů, tu bych taky chtěla umět:) Dostala jsem tip na tyto knihy, neznáte?
    Photicular books (vyšlo jich několik)
    https://www.bookdepository.com/Ocean-Dan-Kainen-Carol-Kaufmann/9780761180517?ref=grid-view&qid=1508242979067&sr=1-2
    A pak tato, uvnitř je naprosto fascinující:
    https://www.instagram.com/p/BI5SsiTh1E7/?taken-by=majasbok



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Francouzština taky není můj nejsilnější kůň, ale tady se toho víc vyklápí a míň čte. Naštěstí. :)
      Ty dvě knihy jsou nádherné! Neznala jsem ani jednu, moc díky za skvělé tipy! Každá úplně jiná, ale obě fakt krásné! Moc díky!

      Vymazat
  2. Ta je opravdu krásná. A ve francouzštině bych ji právě brala hned, na bookdepository jsem ji ale našla jenom anglicky. Pokud ji neobjevím ve francouzštině, tak asi stejně objednám tu anglickou. Díky za tip, Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Dano, jsem moc ráda, že vás kniha nadchla tak, jako mě! Na FR Amazonu ji mají, ale tam zase bude to poštovné navíc... Myslím, že textu je tam tak málo, že stojí za to v jakémkoliv jazyce. :) Mějte se prima! Petra

      https://www.amazon.fr/Oc%C3%A9ano-Anouck-Boisrobert/dp/2330016042/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1508320085&sr=8-1&keywords=oc%C3%A9ano

      Vymazat