pondělí 10. října 2016

Tahací panáci z NaPOLI (i pro ty, co mají obě ruce levé)

 

Internet je plný blogů o nadšeném tvoření. Ráda je čtu, ale tam to končí. Tvoření nejsem mocna. Jak říká moje kamarádka Katka „ach ta jemná motorika“. Jediné, do čeho jsem měla odvahu se pustit, jsou papíroví tahací panáci. I přesto komentoval můj muž ten lopotný zápas s nůžkami větou „Trápíš se, nebylo tam napsáno ‘pro děti od 40 let’?”

Takhle jednoduché to je :)
Papíroví tahací panáci od NaPOLI jsou vtipní. Jednoduchá sítotisková barevnost a skvělé nápady autorek Martiny Kupsové a dvou Alžbět – Skálové a Zemanové. Není to jen ten panák sám o sobě, je to nápad a zpracování, je to název každého panáka, proč mě tihle napolní panáci baví víc, než klasické tahací figurky, které známe třeba z Ábíčka. 


Už před nějakou dobou jsem si objednala poštou tahacího nočního motýla s poťouchlým výrazem (Můrám všem) a strom, z něhož pomocí provázků vykukuje veverka, medvěd, ježek a celé hnízdo ptáků (Lesa šum). Na olomouckém Litru jsem dokoupila centrifugu, nádhernou letící sovu (Noční lety) a úžasnou partičku lemurů (Nikde nikdo). V portfoliu jich však dámy z NaPOLI mají ještě víc – mrkněte sem

 

Byla jsem schopná je vystřihnout, udělat tlustou jehlou dírky do příslušných míst a napodruhé trefit provázkovou konstrukci. A pokud jsem to zvládla já, zvládne to každý. Děti jsou nadšené a líbí se jim, že mohou samy tahat za provázek a sledovat, co tím způsobí. 


Zítra jdu do místního infocentra, kde všem panákům provázky na chvilku odeberu, a nechám je zalaminovat. Ne, já dokonce nemám doma ani laminovačku! Taková jsem netvořilka! 


 
 










Žádné komentáře:

Okomentovat