sobota 1. července 2017

Puntík - nový časopis pro děti od 2 let



Včera vyšlo první číslo zbrusu nového měsíčníku Puntík. Je pro opravdu ty nejmenší - autoři (Mladá Fronta) slibují, že se bude líbit už dětěm od 2 let. Mně se líbí. Jestli se po něm vrhnou i moji trpaslíci, to se uvidí zanedlouho, beru s sebou Puntík na dovolenou jako tajnou zbraň pro okamžiky nespokojenosti.



Časopis je tištěný na pevném papíře, někde na půl cesty mezi tvrdou stránkou leporela a běžným časopisovým papírem, což se pro malé krčiče náramně hodí. Jsou tam obrázky na prohlížení, ale taky spousta aktivit - sice žádné převratné novinky, ale úspěšné, ozkoušené postupy. Některé ilustrace jsou skvělé (komix MYliŠÁCI), jiné mě neuchvacují tolik. Pexeso je vždycky prima, ale tohle puntíkové je, na rozdíl od zbytku časopisu, opravdu pro větší děti; přivítala bych podstatně jednodušší obrázky.

Moc se mi líbí fotografovaný příběh medvídka Vildy (trošku obšlahnutá Myška Eliška, ale nevadí) a už zmiňovaní MYliŠÁCI, včetně zvířátkového bludiště. Trošku mě mrzí, že i do nového časopisu se procpal "naučný příběho o nepořádných dětech" (já prostě to moralizování nerada), ale příběhu přidružené aktivity jsou prima.

Jsem ráda, že je na trhu zase něco pro úplně malé milovníky periodik, a že má Sluníčko slušnou konkurenci. Držím Puntíku pěsti a těším se na další číslo.




4 komentáře:

  1. jééé, děkuju moc za tip! Sluníčko občas koupím, ale vlastně spíš zakládám na později, přijde mi pro starší děti... tento časopis snad už pro nás bude
    pěkné léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Pavlíno! Jsem ve stejné situaci :). Tak doufám, že nám Puntík bude dělat radost. :) Mějte se prima a pozdravujte doma! Petra

      Vymazat
  2. Puntík vypadá skvěle. :)
    Určitě pořídím mojí tříleté treperendě. :)
    Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už otestován - výsledky jsou pozitivní 😀. Zdravíme treperendu 😉. Krásné léto přeji! Petra

      Vymazat