sobota 26. ledna 2019

Až já budu velký (Kiedy bede duzy)



Až já budu velký je pro mrňochy, ale je to moc zábavné a moc hezké a rád tím zalistuje i dospělý. Jednak je tam ta rovina barevné knihy s opravdu povedenými ilustracemi, a zadruhé je tam ta rovina "učíme se počítat". A zatřetí je tam humor. To já ráda, když se i u těch pár slov, co v knize jsou, člověk zasměje. Je to vtipné a milé - třeba to, jak "budu mít pod postelí 18 pavouků a každý bude mít jméno", hehe. 
 

A taky mě baví paní autorka, jmenuje se Maria Dek a bydlí v Polsku. Ale ne v nějakém nafoukaném kulturním městě, nebo tak něco. Ona bydlí v Bělověžském pralese! Když jsem se dnes dívala na její FB profil, měla tam tenhle obrázek (je malý, tak vás na to upozorním - divočák má na zadku velice apartní klíště) a k tomu apel: Zachraňme polské divočáky!

No, tuhle paní prostě nemůžu nesledovat.


PS: Jó, a moc moc děkuji dámám z knihkupectví Dlouhá punčocha v Brně, které tuhle knihu v Polsku ulovily a nám ji sem dovezly!










Žádné komentáře:

Okomentovat