pondělí 5. února 2018

Obejmi mě, prosím - kniha o medvědím objímání


V dnešním blogu pokračuji s další knihou, kterou trpaslíci dostali od Ježíška. Na našem vánočním stole nesměl chybět Host. Krásná medvědí kniha Obejmi mě, prosím polského autora Przemyslawa Wechterowicze a ilustrátorky Emilie Dziubakové mě dostala. (Mimochodem, ti z vás, kteří milují velkoformátový Rok v lese, vězte, že jde o stejnou ilustrátorku!)

Dva medvědi, táta a syn, se rozhodnou, že sobě i ostatním zlepší chmurnou náladu. A nejlepší způsob, jak to udělat, je objímat, objímat, objímat. Obejmou každého, včetně housenky a myslivce. A nakonec i jeden druhého.

Kniha mě nadchla asi proto, že jde zřejmě o nevyplněnou mateřskou touhu... moc bych si přála, aby mě trpaslíci taky tak nadšeně objímali. Když se je snažím polapit do náručí, chichotají se a kroutí, případně mi uštědří jednu mezi rohy autíčkem. Asi je ten jejich svět tak nesnesitelně krásný, že žádné další objímání nepotřebují. A to je dobře.

Název: Obejmi mě, prosím
Autor textu: Przemyslaw Wechterowicz 
Ilustrace:Emilia Dziubaková
Nakladatel: Host

Rok vydání: 2017

ISBN: 978-80-7577-235-0














Žádné komentáře:

Okomentovat