středa 10. května 2017

Můj stát - putování s českým lvem za sedmi státními symboly


Máme za sebou květnovou smršť Státních svátků a právě probíhá Mistrovství světa v hokeji. Vlajky na každém kroku a na každém autě. Myslím, že je pravá chvíle zmínit skvělou knihu Martina Velíška a Milana Starého Můj stát - Putování s českým lvem za sedmi státními symboly



Tak schválně, kdo je dá takhle od pasu všechny? Já ne, zapomněla jsem, že je malý a velký Státní znak. Sypu si popel na hlavu. Trpaslíci se o tyhle věci zatím opravdu nezajímají. Je jim to fuk, lev je pro ně pořád jen ta velká mňauka, kterou viděli tuhle v zoo a Státní hymna je ta pěkná, ale krátká písnička, co ji občas hrají v rádiu, a co se na ni nedá moc tancovat.

Mně to fuk není, tak si jdu dát pár lekcí velké vlastenecké výuky. O každém státním znaku je v knize šest stránek zajímavých informací a obrázků. Je to kniha pro děti, ale taky je to kniha pro mě. Já mám ráda obrázky. Kdo kdy vymyslel, že obrázkové knihy jsou pro děti a dospělí mají číst nudná skripta s kilometry textu drobným fontem na cigaretovém papíře?

Název: Můj stát - Putování s českým lvem za sedmi státními symboly
Autor textu: Martin Velíšek
Ilustrace: Milan Starý
Rok vydání: 2016
Vydavatel: Euromedia Group k. s. - Knižní klub

ISBN: 978-80-242-5293-3




















4 komentáře:

  1. No tak to je parádní kniha! Že bych si ji koupila pro sebe?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kolikrat mi prijde, ze si knihy spise kupuji pro sebe , nez pro deti a ze jich doma mam :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Schovávám se za to, že musejí mít z čeho vybírat. ;)

      Vymazat