neděle 26. března 2017

MiniPEDIE aneb milujeme knihy s posunovátky




Můj synovec dostal knihy miniPedie (Barvy, Tělo, Mláďátka, Zahrádka, Louka a Domácí mazlíčci) k Vánocům, ale zatím ho moc nezaujaly. Zato našim trpaslíkům povylezly nadšením oči z důlků. S vervou posunovali prstíčkem jednotlivá okýnka a otáčeli kolečky. Mrkající oči, schovávají se koťátko, a včely, hlavně ty včely – bzt, je jich plný úl, a bzt, jsou pryč. Taky to koupím, pomyslela jsem si spokojeně, když jsem viděla jejich zájem o interaktivní literaturu. Ale ouha. Nebyla jsem zjevně jediná, koho knihy zaujaly. 

Zjistila jsem, že knihy jsou téměř vyprodané. Nejen na internetu, ale i v kamenných obchodech. Barvy jsem sehnala u nás v knihkupectví, ale kde vzít ty další?! Matka on a mission. Zjistila jsem, že všechny, krom té, kterou jsem už měla bezpečně zapnutou pod bundou, mají v jednom knihkupectví, které však poštou nic neposílá. To knihkupectví je… v Chebu. V Chebu! A já jsem v Kopřivnici. Pět a půl hodiny cesty, většina cesty po D1! To by nešlo. 

Zvedla jsem telefon a milé paní Josefě v Chebu jsem medovým hlasem vysvětlila, že moje dvojčata ty knihy musejí mít. A ona prostě řekla „Tak jo, já vám je pošlu.“ A poslala. Miluju ji za to.

A tak naše děti neúnavně listují svou miniPedií a těší se na další díly. Některé knihy už se začínají rozkládat, ale okénka, v nichž dětský prstíček pohybuje obrázkem, jsou nezničitelná.

Dotisky, ale taky spousta nových, je nakladatelstvím Svojtka & Co. avizovaná na jaro 2017. Tentokrát si to pohlídám, abych zase nemusela volat do Che

Název: MiniPEDIE - Objevujeme svět
Rok vydání: 2016-2017
Vydavatel: Svojtka&Co.










2 komentáře:

  1. Máme Mláďátka a byla velmi, velmi oblíbená. Teď už syn trochu odrostl, začínáme objevovat kouzko okýnkových knížek, ale čekáme druhé mládě, takže určitě rozšíříme naší sbírku... jsou opravdu skvělé a děti hodně zabaví. Díky za ukázku...
    ...a trpaslíci jsou kouzelní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to gratuluju!! Držím palce, ať jste všichni ok! Tyhle knížky jsou fakt super, určitě pro mimi ulovíte v rozšířeném výběru, co teď bude, něco super. :) Děkuji za chválu trpaslíků :). Mějte se krásně!!

      Vymazat