pondělí 30. ledna 2017

Aino-Maija Metsola v češtině podruhé - k Počítání přibudou Barvy!



Věci z Finska jsou zvláštní. Magické. Jako z pohádky. Když jsem před nějakou dobou narazila na Počítání finské autorky Aino-Maija Metsola, hned jsem to chtěla. Trpaslíci se mnou nadšení pro finskou literaturu zjevně sdílejí a kniha už má nejeden čtenářský šrám. Je to jedna ze stálic, zatím se neomrzela. Odklápěcí okýnka znají děti zpaměti. Vědí, kde se schovává koník a kde housenka.

Dneska jsem brouzdala internetem a narazila jsem na skvělou zprávu. K Počítání přibude v polovině února na českém trhu další nádherná kniha téhle autorky - Barvy! Vypadá opravdu skvěle, takže už mám u nás v knihkupectví jednu zamluvenou.

Pro toho, komu by se nechtělo čeka je tu Book Depository, kde se dá najít nádherných knih Aino-Maija Metsola ještě víc. :)

ZPRÁVA Z 13. 2. - BARVY UŽ JSOU V OBCHODECH! :)

Název: Barvy
Autoři:
Aino-Maija Metsola
Ilustrace: Aino-Maija Metsola
Rok vydání: 2017
Vydavatel: Baobab

ISBN:  978-80-7515-041-7




Počítání

Počítání

Počítání

Počítání

2 komentáře:

  1. Na barvy se těším taky moc, vyjdou na začátku února:-) Nejradši bych měla doma skoro všechny knížky z Baobabu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším hrozně moc. A trpaslíci by se těšili, kdyby byli tušili :D. Krásný večer!

      Vymazat