sobota 6. dubna 2019

Dětské knihy: Dobrá knihkupectví a antikvariáty

V seznamu přiřazuji knižním podnikům jednu až pět hvězdiček podle toho, jak velké bylo mé nadšení u polic s dětskými knihami. Nehodnotím zbytek nabídky, ani kvalitu e-shopu. Je to subjektivní, já vím. :)

Na konci každé noticky je v závorce uvedeno, kdy jsem v daném podniku byla naposledy.

Pokud se jedná o knihkupectví a antikvariát v jednom, zpravidla podnik uvádím jen v té kategorii, v níž si myslím, že je silnější. 

A budu přidávat další a další místa. Hledám dětské knihy. Neobyčejné a zvláštní, chytré a jedinečné. Staré nebo nové, to je fuk. Musejí mě chytit za oko a za srdce.

Miluju malá knihkupectví, která si dávají záležet na výběru titulů, podporují menší nakladatele, bojují za to, aby se dětem dostávaly do ruky kvalitní knihy. Často je to boj - boj s klientelou, která mnohdy knihy jen prolistuje, a pak si je koupí levněji na internetu, boj s velkými řetězci, které pomaličku, sousto po soustu, požírají drobná knihkupectví v regionech.

Miluju antikvariáty, které zcela bezvýhradně musejí být vedeny nadšenci a lidmi skvěle zorientovanými v knižním trhu, jinak by nepřežily.

Záměrně do mapy ani do seznamu knihkupectví a antikvariátů nezařazuji místa, která mají malou nebo standardní nabídku dětských knih, knihkupectví velkých řetězců a antikvariáty, kde se dětským knihám moc nevěnují, nebo kde mají jen pár titulů v regále a zbytek v online e-shopu.

Budu ráda, když mi napíšete o svém oblíbeném knižním místě. Hned, jak se mi podaří se tam podívat, a já se tam podívám!, zanesu ho do mapy. Moc díky!
Petra

PS: Bývala tu i mapa, dokud záhadně nezmizela z Google Maps. Pardón, jestli ji hledáte.



Knihkupectví

Praha
Knihkupectví Přístav ****
Opravdu krásné malé knihkupectví, jehož celou jednu polovinu tvoří dětské knihy. A že mají navybírané opravdu ty největší špeky! Paní majitelka za pultem velmi odborně poradí. Byla jsem tu až po setmění a knihkupectví zářilo do temné ulice opravdu jako přístav. Vůbec se mi odtamtud nechtělo a odcházela jsem s plnou taškou. (únor 2019)

Knihkupectví a galerie Xaoxax ****
Dětských knihy tu mají jen několik polic, ale jsou to opravdové nádhery. Najdete tu knihy malých nakladatelství, které se zaměřují na výtvarnou hodnotu knih, knihy zahraniční (třeba i v japonštině). Tohle opravdu není žádný mainstreem. Pro fajnšmekry! (únor 2019)

Meander Knihy dětem ***
Malé knihkupectví nakladatelství dětských knih Meander. Meander už dlouhodobě produkuje krásné knihy pro děti a tady najdete celou jejich produkci. Sledujte i jejich FB, připravují hodně krásných kulturně-literárních akcí. (únor 2019)

Knikupectví Ostrov ****
Narazila jsem na tohle knihkupectví vlastně náhodou a šla jsem do kolen. Jedna třetina obchodu je zasvěcená dětským knihám. A paní nákupčí opravdu ví, co dělá. Jsou tu největší špeky z celého spektra toho, co v češtině pro děti vychází. Novinky, i věci straší. Každá kniha byla zjevně vybraná s naprosto jasným záměrem a se zjevným vědomím toho, že jde o kvalitu. Neplýtvá se tu prostorem na "nepodstatné tituly". Najdete tu knihy i velice malých nakladatelství, která vydají jen pár titulů ročně, zato titulů s velkým T. A ještě si u pokladny můžete koupit sérii hóóódně surrealistických pohlednic :). (březen 2019)

Arkham ***
Speciálka pro milovníky komiksů. Jde o knihkupectví i antikvariát, ale je to spíš knihkupectví. Když jsem se ptala na dětské knihy, pan prodavač se tvářil rozpačitě, prý mají nabídku hlavně pro sběratele. Ale pozor, hned u pokladny trůnila Hilda a kam se člověk rozhlédl, viděl tituly, které by se pro komiksové začátečníky rozhodně hodily. Takže, ne, není to jen pro dospělé sběratele. :) (březen 2019)

Brno
Knihkupectví Dlouhá punčocha *****
Tohle je jedno z mála knihkupectví s nabídkou pouze dětských knih. A to knih v češtině (českých i překladových), v angličtině, němčině, polštině a slovenštině. Najdete tu nádherné picture booky, i romány pro kategorii YA. Dámy, co jim to patří, svou práci milují a je to fakt vidět. Vybírají nádherné knihy všude, takže repertoár je opravdu velký. Nabízejí také celou řadu zajímavých titulů vydaných samonákladem. Moje srdeční záležitost. (únor 2019)

Knihkupectví ArtMap ***
Knihkupectví v budově Moravské galerie je malé a milé. Krásné knihy, většinou menších nakladatelství, ale ne výhradně. Sem jde člověk nakupovat na jistotu. A pro dospělé artomilce tu mají opravdu parádní výběr knih o umění a architektuře. Tohle místo miluju. (leden 2019)

Knihkupectví Naděje/Knihkupectví a galerie Světlo/Knihkupectví a knihařství ****
Pod všemi těmito názvy můžete najít opravdu NÁDHERNÉ kousek od centra Brna. Vstupujete do oázy klidu a kultůry. Tichá hudba, naprosto úžasná paní majitelka, která našim dětem odpouští neochotu zdravit, zapůjčuje jim plyšové žirafy, předvádí modely kulis z divadla Polárka, půjčuje jim knihy, pustí je na záchod, nevyhání nás, i když už je po zavíračce... Abych já mohla nerušeně procházet ty police plné nádherných dětských knih. Jsou tu opravdu opatrně vybrané kusy a je to nádhera. Nakupuji knihy i hry Lucie Ernestové. A říkám si, že příště sama a aspoň na hodinu, abych se stihla podívat do galerie, do níž je vstup přímo z knihupectví.
PS: Mimo jiné i skvělý výběr dětských knih s náboženskou tématikou, tohle fakt nemají všude!


Jihočeský kraj
Kafe Knihy Jednota (Tábor) ****
Do Tábora se snažím jet, kdykoliv mohu. Mám to strašně daleko, ale vždycky, když jsem v Táboře, jdu do Jednoty. Člověk si tu dá skvělé kafe, dokonalý moučník, může si sednout do křesílka a číst, nebo ke stolu a psát. Mají tu parádní dětské knihy, v češtině i v jiných jazycích (koupila jsem tam knihy v angličtině a ve francouzštině), krásné, pečlivě vybírané tituly. Každoroční knižní festival Tabook tu zanechává svou stopu, je vidět, že v Táboře to literárně žije - je tu zjevně nabídka i poptávka, ta kulturnost tohoto města mě dojímá. Mají tu i dobrý antikvariát (viz sekce Antikvariáty) a pa-rád-ní knihovnu, kterou bych přála každému městu. (podzim 2018)

Liberecký kraj
Knihkupectví a antikvariát Fryč (Liberec) ***
Tohle je obrovské knihkupectví a obrovský antikvariát. Knihkupectví je skvělé, ale ten antikvariát...! Mrkněte do sekce Anitkvariáty. (únor 2019)

Moravskoslezský kraj
Knihkupectví Pohoda (Kopřivnice) **
Krásné malé knihkupectví, jediné ve městě, oáza kultury v malém městě. Najdete tu klasický mainstreem pro většinového zákazníka, ale i nádherné, drahé knihy pro děti. Mrkněte do horních polic a hlavně za pokladnu. Poptejte se pana majitele, nebo paní prodavačky, oba jsou to kovaní knihomilové a mají na skladě krásné knihy. (pořád :D)

Planetárium Ostrava (Ostrava) **
Tohle je hodně specializované "knihkupectví". Za pokladnou v planetáriu se dá vybrat z několika desítek knih o vesmíru pro děti. Nádhera. (únor 2019)

Olomoucký kraj 
Knihkupectví Ezop (Hranice na Moravě) **
Jednou jsem tam zabrousila vlastně omylem. Hledala jsem konkrétní knihu a obtelefonovala jsem všechna knihkupectví na trase Kroměříž - Kopřivnice, jen v Ezopovi ji měli. Paní majitelka byla velmi ochotná a já jsem s nadšením zjistila, jak pěkný výběr dětských knih má! Ráda se tam vracím. (duben 2019)

Vysočina
Galerie 8smička (Humpolec) ***
Sice nejde o klasické knihkupectví, ale knihkupectví přidružené galerii, ale je opravdu nádherné. V prostorné místnosti zabírají dětské knihy zhruba třetinu prostoru. Najdete tu krásné knihy v češtině, ale také knihy cizojazyčné, pečlivě navybírané. Tam se zase moc ráda vrátím. Jo, a nezapomeňte si v kavárně, jíž musíte do knihkupectví projít, dát domácí zmrzlinu, je bezkonkurenční!

Zlínský kraj
Knihkupectví Studentcentrum (Riegrovo nám., Kroměříž) ***
Zvenku nenápadně vypadající knihkupectví... lépe řečeno, zvenku dost strašně vypadající knihkupectví. Ale hned za dveřmi po levé straně dětské knihy. A skvěle vybrané! Je vidět, že pan majitel hledá kvalitu a nenaplní police jen tak něčím náhodně vybraným. Co považuji za skvělé, je i to, že tu najdete jak nové, tak i starší tituly (teď mluvím o titulech pár let starých, ne antikvitách z devadesátek). Mnoho menších knihkupectví má tendenci tlačit na to, aby byly v regálech hlavně novinky a starých knih se zbavují (většinou je varcejí zpět distributorovi nebo vyprodávají), krásné knihy, které ale vyšly před pár lety se pak ztratí pod nánosem novinek, mnohdy méně kvalitních, než některé starší tituly.


Zahraničí 

Rakousko
Buchhandlung Wirthmiller KG (Saalfelden am Steinernen Meer) ****

Byli jsme na prázdninách v nedalekém Leogangu. A návštěva tohoto knihkupectví mi vyrazila dech. Nádherné dětské knihy! A kolik! Koupila jsem spoustu krásných picture booků, kde se člověk nemusí tolik potýkat s němčinou. Personál superochotný, anglicky hovořící. Určitě si tam skočte, až se bude zbytek vaší rodiny rozplývat nad geniálními zmrzlinovými poháry v místní italské zmrzlinárně. (červenec 2018)

Španělsko
Agapea (Palma de Mallorca) *****
Tohle byla prostě pecka. Abych prošla všechno, co chci, musela bych tam být celý den. Těch nádherných dětských knih! Ach! Uprostřed dětského oddělení malá herna, takže matka může čmuchat. Personál lehce popletený - nedokázali mi nabídnout nic, co by bylo "místní populární knihy pro děti - lokální autoři", pořád mi nosili nějaké překladovky. Nakonec jsem si vybrala sama - španělští a katalánští autoři dětských knih umí! (říjen 2018)


Antikvariáty

Praha
Antikvariát Dana Kurovce *
Paní byla tak hodná, že mi odsunula banánovky, abych se dostala ke spodním policím v oddělení dětských knih... asi to tu není ten hlavní vyhledávaný materiál :). Pár polic docela solidní klasiky, určitě tam zas skočím mrknout, ale poklady očekávám spíš omylem. Jinak jde o velký antikvariát spíš s levnějším, ale velice širokým sortimentem. (březen 2019)

Antikvarát Radhošť ***
Malý antikvariát/galerie. Velice příjemné, na antikvariát překvapive světlé a barevné místo s velikými výlohami. Dětských knih asi deset polic, ale vážení, neobvyklý sortiment! Zjevně sem odkládají dětské knihy cizinci, a tak jsem v duchu nadšeně ržála. Našla jsem tu jednoho německého Fiškuse, kterého jsme ještě neměly a několik pěkných knih v angličtině. Jinak průřez klasikou. Určitě stojí za pravidelné návštěvy - kolemjdoucím čtenářům může od ruky odpadnout cokoliv, takže buďme první, kdo to najde! :) (březen 2019)

Antikvariát Vinohradská *
Malý tmavý antikvariát ve sklepě, kam se jde po točitých schodech. V kleci tam bydlí opravdická Kafka, která v době mé návštěvy vesele poskakovala mimo klec a cupovala papírový kapesník. Asi 10 polic dětských knih. Klasika, nic vzrušujícího, prý je toho hodně na eshopu. Co je v policích však prý v eshopu nenajdete, takže jo, zase se tam půjdu mrknout. (březen 2019)

Antikvariát Smíchov ***
Typ antikvariátu "lehce mi to tu přerůstá přes hlavu, ale vím, co je dobré". Pokud máte chvilku na chaos, určitě se ponořte do rohového zákoutí s dětskými knihami. Vezměte si batoh, jednak budete potřebovat volné ruce k přerovnávání stohů knih, abyste se dostali k druhým či dokonce třetím řadám, a za druhé, leccos si odnesete! Kromě klasiky, jsou tu i šílené disneyovky, ale taky moc krásné knížky, které se často nevidí z kategorie "vyšlo to jednou v třiadevadesátým a vod tý doby to néni". Antikvariát zjevně není úplně na trase lovců a sběratelů, takže za mě skvělý podnik. Jo, a ceny na Prahu fakt lidové. (březen 2019)

Antikvariát Spálená *****
Málem mi vypadly oči z důlků. Já vím, že je to jeden z těch kultovních antikvariátů a Pražáci se budou shovívavě usmívat, když budu popisovat své nadšení. Ale tohle je fakt něco. Pokud jste tam ještě nebyli, tak sbalte šnicl, rozbijte prase a udělejte si výlet. Antikvariát a knihkupectví je v centru a i uvnitř je to jak na Václaváku. Spousta lidí, cizinců i Čechů, prodávajících i kupujících. Pro dětské knihy si vyšplhejte nahoru. Přijde si tu na své jak sběratel a fajnšmekr, tak i člověk, který hledá levněji poměrně nové tituly. Mají všechno a pořád doplňují. Je to taková antikvariátofabrika. Ale úžasná. Polic s dětskými knihami je asi dvacet, ale co svazek, to poklad. Od Sekorova Malovaného počasí až po Nanynku a Málinku Betty McDonaldové. A taky úplně novou knihu, kterou jsem 10 minut před tím koupila o 2 stovky dráž v knihkupectví, haha. Tohle je fakt parádní místo, jen ty ceny jsou teda taky o něco vyšší... (březen 2019)

Antikvariát Jiří Novák **
Kultovní pražský antikvariát, který je prý tak chaotický, že se v něm vyzná jen pan majitel s fotografickou pamětí. Pravda, dětské knihy jsem hledala sama a vzdala jsem to, bez mapy to nebylo snadné najít. Jen pět maličkých poliček tísnících se vedle vší té dospělácké literatury. Byla jsem zklamaná. Ale pak jsem se podívala, co tam je a hned jsem se obveselila. Má toho tam pan Novák pro děti pomálu, ale dá se najít, on ví, co vykupuje. Předpokládám, že veškeré sběratelské kusy míří pod pult a do polic se vůbec nedostanou, ale i to, co se je k dispozici obyčejným čmuchačům, stojí za to. (únor 2019)

Antikvariát Kant **
Tohle není antikvariát, kam by člověk pro dětské knihy běžně zamířil. Ale pozor, podle pana majitele se začíná ukazovat spousta dětských knih v cizích jazycích. V centru bydlí cizinci s dětmi. A s knihami. I já jsem tam nakoupila, a to jsem tomu moc nedávala, když jsem viděla ty dvě malé usmrkané skříněčky s dětskými knihami! Určitě tam při lovu dětských knih nakoukněte. (březen 2019)

Brno
Antikvariát Alfa **
Tohle je antikvariát, kde se sběratelské a ty lepší kusy moc dlouho neohřejí, v policích zůstane běžný sortiment dobrého antikvariátu. Dětské oddělení je poměrně velké, ale kdykoliv, kdy jsem tam přišla, našla jsem v policích jen klasiku jako Kája Mařík a pohádky Boženy Němcové. Myslím, že tady taky bude klientela, pro kterou se konkrétní tituly už rovnou odkládají pod pult. To však neznamená, že by to nebyl dobrý antikvariát a nedalo se tam leccos najít, jen musí mít člověk fakt štěstí. (únor 2019)

Antikvariát AB - Petr Bouda **
Pěkný antikvariát kousek od centra. Polic s dětskou knihou tolik není, ale kromě běžné klasiky tu člověk najde i ukryté poklady - tuhle jsem tam viděla Ferdu Páva od Morgernsterna s ilustracemi Petra Šmalce. (únor 2019)

Antikvariát U Jakubské Věže **
Moc pěkný antikvariát s docela dobrým dětským koutem. Je tu klasika, i něco navíc. V porovnání s ostatními brněnskými antikvariáty mi připadá sortiment výrazně méně přebraný. (únor 2019)

Jihočeský kraj
Antikvariát Bastion (Tábor) **
Tady vědí, co je dobré. A tak se to rychle prodá. Jak pan majitel, tak místní jsou zorientovaní a v policích dětských knih najdete hlavně obvyklou klasiku, protože ty lepší věci rychle odputují někam domů. Ale koupila jsem tam několik prima věcí, měla jsem štěsí. (podzim 2018)

Liberecký kraj
Knihkupectví a antikvariát Fryč (Liberec) *****
Šmarjá, to byl šok, když jsem tam přišla! To je jeden z antikvariátů, který vám vyrazí dech. A ta nabídka v sekci dětských knih! Samý poklad. Musela jsem se strašně krotit, abych tam nenechala majlant. Mají trochu klasiky, a pak samé "tohle jsem nemohla sehnat!" věci. Vědí, co prodávají, lidi to tam zjevně hodně nosí a není to Praha nebo Brno, že by to klienti vyluxovali všechno ještě před tím, než se to dostane do polic. Krásné místo. A k tomu hned knihkupectví, které je taky moc prim. (únor 2019)

Moravskoslezský kraj
Antikvariát V suterénu (Ostrava) *****
Tohle je Pan Antikvariát. Teda spíš Paní Antikvariátová (paní majitelka je bohyně antikvariátů). Pokud milujete pěkně v řadách seřazené tituly, podle abecedy a témat. Pokud chcete jen prolítnout očima "co mají" a frčet zase dál, tak tohle není pro vás. Pokud se chcete ponořit do anitikvariátních útrob jako lovec perel a se zatajeným dechem hledat poklad, tak do toho běžte, poklad totiž určitě najdete. Tady ano. Tady vždycky. Dětské oddělení je obrovské, snad největší, co jsem v antikvariátu viděla. A mají tam všechno. A něco i dvakrát. Musíte hledat a musíte se pídit po odhalení logiky v řazení knih (ona tam je!), ale stojí to za to. Od Foglarovek a Ransomovek, přes Čtvrtka, Mikulku, Němcovou až po naučné encyklopedie, malonákladové špeky, knihy nové i straré. Je tu všechno. Pomálu knih v cizích jazycích, ale to fakt nevadí. Nemá eshop, musíte si to přijít zažít na místo. (leden 2019)

Antikvariát Fiducia (Ostrava) **
Kultovní ostravácký antikvariát s klasikou. Jak se objeví něco neobvyklého nebo sběratelsky zajímavého, jde to už léta zavedeným kunčoftům. Ale dá se tam najít, je potřeba mít štěstí a chodit pravidelně, jinak vám to totiž někdo určitě vyfoukne. (jaro 2018)

Antikvariát Pod svícnem (Frýdek-Místek) **
Jeden z antikvariátů, který vedou kucí, co na tom nechtějí prodělat. Vědí, co tam mají, náležitě to ocení (ale jako Praha to zdaleka není!), trochu toho fuknou na police, a pak tradá do eshopu. I v těch pár policích se ale dají najít opravdu moc pěkné věci, tuhle jsem tam koupila Pohádky z bramborových řádků.  (březen 2019)

Antikvariát Knihárium (Frýdek-Místek) ***
Druhý frýdecko-místecký antikvariát, ten, který mám raději. Jednak je dětská sekce výrazně větší a zadruhé mají jen pár věcí v eshopu, jinak všechno v policích. Hodně se to tam točí, takže pokaždé narazíte na něco pěkného. Klasika, plus něco navíc. A paní majitelka je ultra milá. A vedle je fantastická kavárna. A je to celé tak pěkně zastrčené za náměstím. Prostě prima místo. (říjen 2018)

Olomoucký kraj
Antikvariát Palackého (Olomouc) ***
Tenhle antikvariát jsem milovala už v době, kdy jsem tu chodila do školy. Jen jsem v té době mířila k jiným policím. Dvě báječné dámy, nadšené mým nadšením pro dětské knihy mi ukázaly police s moc pěknými dětskými knihami, v některých dokonce dvěma řadami. Rozhodně stojí za návštěvu! 

Antikvariát U Bouchalek (Olomouc) **
Dětská sekce je poměrně velká, ale poměrně zmatená. Žádné mimořádné poklady v policích, ale najít se dá. Bohužel ceny docela vysoké a to i v případě knih stavu nevalného. Za dobu, kterou jsem tam strávila však přišlo asi 5 lidí s nabídkou knih, takže předpokládám, že se to tam docela točí a jistě se tam budou dát najít i prima věci. Zase tam zajdu :).

Antikvariát Olomouc - Univerzitní (Olomouc) **
Moc krásný antikvariát naproti Konviktu. Takže si dejte kafe a vstupte. Pravda, antikvariát je orientovaný spíš na umění a knihy pro vzdělané dospělé, ale i dětské knihy tu mají v jedné vysoké knihovně. Spíš obvyklou klasiku nebo vzácnější staré svazky. Ale nakoupila jsem i tady, takže prima.

Antikvariát Petr Linduška (Litovel) ***
Napůl antikvariát a napůl knihkupectví. Pan Linduška je mimořádně milý a neváhal mi dojít pro knihu do externího skladu. Má toho hodně na eshopu, ale i v provozovně se dají najít krásné věci. Kromě klasiky i méně obvyklé tituly. Koupila jsem tu knihy o slonu Elmerovi (ve francouzštině) a krásné vydání Čaroděje ze země Oz. (říjen 2017)

Vysočina
Antikvariát Mlha (Žďár nad Sázavou) **
V tomhle antikvariátě jsem byla v době, kdy to byl ještě malý krcálek na nádraží, teď jsou prý přestěhovaní. (Pokud jste tam někdo byli, jak to vypadá, dobré?) A nakoupila jsem náruč moc pěkných knih. Pan majitel zjevně ví, takže to nebylo moc levné, ale měl tam vážně hezké věci. (červenec 2016)

Zlínský kraj
Antikvariát Bradík (Kroměříž) ***
Tohle je moje srdcovka. Pan Bradík provozuje tentýž antikvariát s toutéž obrovskou kovovou pokladnou na kliku už mnoho desítek let. A ví, co prodává. V naprosté většině případů neodcházím s prázdnou. Najdete tam klasiku, najdete tam knihy z kategorie "ježišmarjajosef, tohle už strašně dlouho hledám!". (duben 2019)

Antikvariát Iva Adamová (Zlín) *
Tenhle antikvariát musíte opravdu hledat. Mně to teda chvilku trvalo, a to je vlastně skoro v centru, jen je zakuklený do takového paobchoďáku. Je docela malý, ale dětských knih měli docela dost. Po pravdě, spousta braku, ale také poměrně hodně knih v angličtině. 

Antikvariát U Brouků (Otrokovice) ***
Antikvariát je na nové adrese, dá se tam snadno zaparkovat, pak odložit děti k malému stolečku s hračkami a můžete šmejdit. Antikvariát je maličko dražší, než bych očekávala, ale paní majitelka se umí ohánět, knihám rozumí (proto ty, které jsou opravdovými špeky, lacino nekoupíte) a výběr má pěkný. Koupila jsem tam třeba jednoho skoro neotevřeného Petra Síse. (červen 2019)

Antikvariát Bílé vrány (Uherské Hradiště) *
Moc hezký antikvariát se skromnou, ale vybranou (nikoliv probranou) sekcí knih pro děti. Skoro samá tradiční klasika, ale je vidět, že tam pracují i chodí nakupovat lidi, co knihám rozumějí, takže se tam jistě občas objevují i nějaké špeky. (jaro 2018)



Nezařazené:
Antikvariát Dušek (Praha) - jen pár polic, kromě Kouzelné chobotnice Krejzy nic, co by stálo za zmínku, hlavně na e-shopu
Antikvariát 11 - OBROVSKÁ hala, co hala, několik hal, uvnitř jako v Kafkově zámku - spousta pánů pobíhá s náručemi knih a s baterkami (do některých knižních uliček už světlo neproniká), krom pánů je tam několik volně pobíhajících černých velepsů, magické místo, ale jen výdejna velikého eshopu.
Antikvariát Bělelhradská - pouze výdejna eshopu


3 komentáře:

  1. Názvy a adresy vypísané, ďakujem za tento príspevok! Milujem antikvariáty! O malých, neokukaných kníhkupectvách ani nehovorím.
    Určite niekedy mrknite na: www.detskyantikvariat.sk Kúpila som tam teraz Lobelovho Pána Sovu - všade beznádejne vypredaného!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Katko, moc díky za komentář! Ano, rozhodně děkuji za připomenutí... Díky vaší zprávě, jsem začala uvažovat, že udělám i seznam online antikvariátů...;) Detský antikvariát sleduji, paní je úžasná! A Pán Sova je naprosto dokonalý! Díky! Mějte se prima! Petra

      Vymazat
  2. Taky se u nás točí knihy jak na běžícím pásu :-) . Kupuji je z druhé ruky a po přečtení prodávám dál. Nevím, na jakou knihu bych musela narazit, abych ji chtěla číst dvakrát. Za to se starožitnostmi je to jiné. Ty si koupím a nikdy se mi neokoukají.

    OdpovědětVymazat